serty86

Livet är fullt med utmaningar

INGEN KOMMENTAR

Kategori: Allmänt

Sitter i köket med min kaffe kopp och lyssnar på en rasslande radio.
Jag är osäker på va det är för kanal jag fått in men ganska intressant. Dom pratade om just detta om att blogga. Tydligen pratade dom om detta varje dag och gav tips på vad man just denna dag skull blogga om.
Dom pratar om Sveriges mest begåvade bloggare och deras liv...
Och just idag skulle man blogga om Hundbajspåsar och otrogna män.
 
Nu går det runt i min lilla hjärna.... Varför otrogna män och inte otrogna kvinnor...?
jag började genast googla... kvinnor har större % på otrohet än män..... Detta fick jag inte riktigt ihop.
Men än sak har dagens blogg gemensamt....
 
BÅDA LUKTAR SKIT!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Bajspåsar finns numera i allt... Rosa, Prickiga, Randiga, Guldiga och ibland står där BILTEMA, ULLARED och tillomed ARKENZOO på påsarna.
Vad mer finns att skriva om bajspåsarna?
kunde lagt in en önskan om storleken...
S. M .L. XL. Men är det XL kan man ju lika gärna ta en ica kass...
En sak är säker.... FOLK är skitdåliga med att använda dessa påsar..... Ja mer på bajspåse delen kan jag inte komma på...
 
Då va det detta med Otrogna män....
"ingen kommentar"
 
 
 
Hoppas att jag hör på radion imon vad man ska blogga vidare om.
Kommentera inlägget här: