serty86

Livet är fullt med utmaningar

Hp. 2.a plats

Kategori: Allmänt

Visst viste jag att det skulle bli varmt idag men inte såååååååå varmt. Jag vaknade till runt 6 idag.
Packade in i bilen och fixade till allt som skulle med. Jag har sån tur som känner Anna.
Så underbart av henne att låna ut en av sina burar så Yatzi Kunde på en lyx dag.
 
Idag skulle vi till RASspecialen i Bjuv,
 
 I alla fall, Jag ställde mig framför spegeln och insåg ganska snabbt att ja inte skulle lägga smink idag...
Tur va det, för jag hann inte dit fören svetten började rinna.
 
När vi kom in i ringen va det 3 tikar. (av samma kull). Men ingen likhet.
Yatzi har fått den grova kroppen och kladdiga färgen så vi blev på 2.a plats. Med ett HP.
glad är jag för detta, super nöjd över min lilla guldklimp.
Så jag packade in i bilen snabbt igen och åkte hem. BORT från värmen.
 
Väl hemma väntade två glada barn och världens bästa barnvakt.
Tack för hjälpen vicki.
 
Nu kan man sitta här och fundera.... I mina ögon har jag dom vackraste hundarna....
Och som sagt... alla domare tycker inte samma.
 
Kommentera inlägget här: