serty86

Livet är fullt med utmaningar

Spark i röven...

Kategori: Allmänt

Alla har vi någon gång under dagen motgångar... Fan säger man bara och biter sig i läppen...
ja skäms idag av mitt snedsteg jag tog och fick som straff en SPARK i röven....
Men av någon konstig anledning tar man åt sig.... och av någon konstig anledning börjar man skämmas och må dåligt inombords....
Nu biter vi oss i läppen en gång till och tar nya tag..... 
Man får vara glad att man har folk omkring sig som ger mig en knuff ibland... 
 
 
 
 
Idag vaknade jag upp i dramatik.... Tomas väckte mig kl 06 av att yatzi va borta... I bara trosor och jacka och förstora skor ger jag mig ut och kallar... visslar... men får inget svar... i stället hör ja massa mesröster nerom backen och inser snabbt att Yatzi kanske hade tagit sig ner till Polackerna... jag traskar ner i min yrvakna look... får syn på Yatzi... hon kommer till mig i rasande fart... i all hast sparka jag hundjävlen i röven och skriker... HEM MED DIG!!!!  Ena skon flög all världens väg... MEN hunden sprang hem.... ja kan informera om att detta har varit en syn för hela byn... tur man bor som man bor....
 
Nu blir det att krypa ner... för imon ska jag till jobbet...
 
Kommentera inlägget här: