serty86

Livet är fullt med utmaningar

BIR,HP

Kategori: Allmänt

Ibland kan man sitta och bara fundera på om allt som är jobbigt och dåligt någon gång blir bra...?
Idag kom den dagen då jag enbart har tänkt på annat än dåligt.,
Min finaste Yatzi gick i sin första officiella utställning idag.
 
Klockan började eka i mitt huvud redan halv sex....
kändes som man låg skönt på stranden och solade och drömde sig bort när helt plötsligt fiskmåsarna började skrika bredvid mitt huvud. I detta fall va den fiskmåsen min mob...
In i duschen, packa bilen och kl 08,15 va vi på plats och gled galant igenom veterinären....
 
 
 
kl 9 gick jag in i ring 3 med bästaste Yatzi...
hon blev direkt Bäst i ras "valp" (BIR) med ett Heders pris (HP). Och första pris i grupp.
Vi gick direkt till finalen... tick tack tick tack.... den skulle gå kl 14,30.
 
Där satt man med sin lilla yatzi... väl i finalen ¨åkte vi ut direkt...
men vad gör Det???
min bästa tjej va helt gudomlig..
Hon fick min piss vecka att sluta underbar...
Nu är frågan... hur ska jag kunna sova?? jag har bränt näsan, rygg, axlar, pannan. ....
säger en sak... nati
 
Kommentera inlägget här: