serty86

Livet är fullt med utmaningar

fullmatad helg...

Kategori: Allmänt

 
Efter dagens låååånga samtal fick vi slutsatten håll dina fiender närma.....
dom som du trott va dina vänner
vänder vi nu ryggen.
 
Sen ställer jag mig själv frågan...
Är detta rätt?  Får dom igen en annan dag..?
Enligt den visa mannen så blev det så.
Ja ha... Idag inleder jag nu teater..
Bara för att jag är trevlig och skrattar åt dina sjuka skämt betyder det inte att jag tycker om dig...
Jag ska jobba med mitt smile,,, jag ska bli bättre än Hannibal Lecter..
 
Nog talat om Hannibal Lecter....
 
 Vi drar vidare till Lammen tystnar....
Under ca 6 timmars tid nu har jag lagt ner svett och tårar...
massa skräck.. Ja alla har vi väl sett när lammen tystnar?.-
Iallfall 6 svettiga timmar har jag nu lyckats med ett strålande resultat fått ihop ett cv och personliga brev...
detta avslutar jag nu med att idag sökt 5 jobb...
 
Nu kopplar vi av.. för denna fullmatade helg blir tuff, Två studenter,
Bad av hund, 4 års kalas... jobba... Vänta nu här.. host host... ;)  inofficiell men bästaste Yatzi...
 
Ja går alltid in för att vinna. kosta va det kosta...
Jobb? Ovänner, Dåliga Filmval.... ja jag bara älskar att vinna....
Beverly...
 
Kommentera inlägget här: